Gult är inte fult !?

Jag har fått lite dille på gula detaljer i mitt kök...gul äggtimer, smörbutta,värmeljusen mm ...ja lite här och där i mitt kök...i fredags hade min Gerbera skål kommit och idag har vi varit på IKEA och där hittade jag en gul sopkvast och gula "foppa" toffler...tänk vad roligt det ska bli att städa nu !?...



Har ju änna vatt i götet å haft en utb. med BobyPumpen idag...mycket bra låtar ...så nu blir det hårdträning av alla låtar...kul !

Måste ju oxå visa våran docka som har klippt sig...jag har velat läääääänge för det har varit slitet men nu var Maja mogen att klippa sig och det blev såååå bra...



Axellångt och över 15 cm är borta...men nu ser håret tjock och fylligt ut...

Kommentarer
Postat av: Carro

Maja är jättefin!!!

2009-05-23 @ 21:57:05
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0