Kalas blommor och dusch

Lina firade sin dag i lördags kväll med allt vad som hör till...


Kjolen , leggings och solglasögonen fick hon av oss som genast skulle testas...tuffing...


Carro hade gjort ett sådant fint scrappingkort till Lina...vi andra kom med light varianter i jämförelse



Johanna har köpt till alla syskonbarna pruttkuddar och nu var det Linas tid inne...hon blev överförtjust...


Äppleträdet är som vackrast nu med sin blomprakt...just som jag tog fokus på blommorna satte sig en geting...helt otroligt vilken timening !!...ögonblicks sekund




 
För ett tag sen fyndade jag på Second Hand en utedusch som man kan koppla till vattensslangen för 45 kr...tänkte att den kan komma till användning och i söndags monterade jag ihop den...


Helt ok ... men bara stå så där rakt uppoch ner på gräsvallen...njaaa...klurade en stund och så här blev det ...vid solväggen och plattor ...



Bara att koppla till slangen när det behövs...överlycklig över detta visade jag maken ( som grejat med båten hela dagen ) som oxå tyckte att det var finurligt med sa att...
-Det vill jag se när du står under iskallt vatten och tvålar in dig, hahaha
-Jamen... en varm sommar dag och slangen legat i solen då är det ju varmt !!??
- Ja i 10 sek !!
Jaja...jag vet att barnen kommer att använda den flitigt när det är varmt  och är jag riktigt överkokt så står jag nog där med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0