Erkänner

Jag erkänner...jag får " tuppjuck" av alla ungar och man...det ska bli så skönt när skolan börjar och mannen på jobbet...jag har ett enormt behov av egentid...har ju blivit väldigt bortskämd av den varan när jag jobbar som jag gör och alla kottar i skolan och en man som jobbar dagtid

Det ska bli gött men rutiner igen...killarna har ju konventerat till vampyrer i sommar...de är vakna på nätterna och sover på dagarna...har talat ett ordentligt snack med dom så i natt " vänder dom tillbaka dygnet "...de är vakna ett dygn nu så de får ordning på allt fast jag fattar inte hur de orkar...fast tänker man till så var en annan oxå så i tonåren ...sov lääääänge och ville inte umgås med föräldrarna...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0