Projekt "slänga ut tonårsmögel"

                             

Denna friggebod väntar vi nu på som ska bli Carls...hoppas att den kommer i veckan för C fyller år på torsdag...han väntar och längtar till ett "eget" hus...vi hinner väl inte dra elen förrän han har tagit plats.
C har planer för sommarens lan med kompisar och övernattningar...trummorna kan han ta från gagaraget och flytta in
Nu ska man bara hitta tid för att få ihop huset men den kommer i färdiga sektioner och ett isoleringsset med kapade bitar så vi ska nog fixa detta med instruktionspapper i handen...haha...som JAG läser för min man har en förmåga att strunta i dom för att sen bli arg för att han inte får ihop något...som jag sen tar och läser instruktionen och får ihop saken...har sagt åt honom att dom skickar inte med papper för inte !!!

Kommentarer
Postat av: lotta

säg till så kommer jag o tittar detta kan bli skoj jag har en snickare i huset som kan hjälpa till så kan du o jag sitta o läppja på nåt o heja på

2010-06-15 @ 22:28:14
Postat av: Catarina

Det där med att inte läsa instruktioner det känner man ju igen :) Brukar straffa sig i sista änden.

2010-06-16 @ 10:28:26
Postat av: Anna

Är den färdigbyggd?? Jag kommer gärna bort och inspekterar eftersom vi håller på med samma projekt här:)

2010-08-05 @ 09:11:09
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0