Lungpaj...

Jag tog mig en springtur på fm och B cyklade med mig för jag vågade inte själv ifall om att jag skulle få ett astmaanfall...jag hann väl ca 1 km när jag fick ge upp...ingen luft !! in med inhalatorn och försöka djupandas...jag gick omkring , svor och sparkade grus och var asförbannad !! började gå hemmåt igen men sprang sista biten i ren ilska...
Jag har inte riktigt återhämtat mig än för jag känner att det tungt att andas...det är nog så som läkaren misstänkte att jag behöver cortison inhalator...får ringa imorgon och hämta ut...som det känns nu blir Vårruset i promenadfart :(   om jag kommer iväg alls ?!

Att en sådan liten jäkel som kallas pollen kan ställa till det så...sen får man ju sig en tankeställare till dom som har det så här jämt...typ lungsjukdommar...jag har mått SKIT idag och har inte ens orkat gå upp för trappan för att få andnöd, dom har det jämt dygnet runt...vad TRÖTT man bli då...somnade så gott förrut

Fast jag måste erkänna att jag är ilsk och förbannad på att pollen har ställt till det för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0