Syster Yster 45 år

Idag har vi varit hos min syster Mia som har fyllt 45 år...vi startade på Kronocampingen med minigolf...väldigt roliga banor...blåsigt och kallt men vi tog oss igenom...



Anna , Nils och 45 åringen


en frusen mamma



Carl och Lina



Carro ,Anna och Mia



Mig själv...B knäppte detta kort och jag blev utan skalp ??



Maja och Lina

Efter avslutande runda åkte vi till Mia och Jhonny för en god middag och upptining...resultatet blev att Jhonny vann på 34 ,Emil 38 och jag 39...inte illa
Det är alltid lika kul att träffas vi syskon...skratten ligger inte lång borta...mamma tyckte att vi skulle spela in och börja sända soapopera för vi var så rappa i kommentarena och roliga...kanske är det därför jag inte följer någon serie på tv för att vi lever i en !!??
Oskar ringde läglit till Carros mobil så nästan alla fick höra hans röst och prata  ( är ju Afganistan som soldat ) fast vi har ett datum nu när han kommer och det är nerräkning som gäller ...så skönt att få hem honom , det har INTE varit roligt alls när läget har varit oroligt med dödsskjutningar...ucsh !!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det var en trevlig dag! Ha det nu så bra på spa-vistelsen! Njuuuut!

2010-05-01 @ 20:06:32
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0