Teori

Jag blev ju sämre i torsdags em...har nu kommit på vad det vad som förvärrade allergin ( tror jag )
Bengt hade klippt gräset i onsdags men lämnat en bit som inte hanns med...detta tog jag i tor. tog ca 30 min att klippa, efter det så började det att klia på ögonen så vansinnigt för att på fredag morgon vara igensvullet och lungorna helt paj...lördag var VÄRST !!! herregud vad jag såg ut...HELT igensvullen med stora påsar under ögonen för att sen på sön gå tillbaka riktigt bra...idag är det inget ...bara torr och rynkig hud ( tanten )

Så nu tror jag att jag har en sväng av gräsallergi oxå :( ... nu får B klippa hela säsongen själv...vi som hjälps åt eftersom vi har en stor gräsmatta, vi brukar ta var sin klippare och mötas på mitten... ( tar 1.45 timma att gå över den själv )...haha...känner jag B rätt så är det nu han införskaffar sig en åkgräsklippare

Ska kontakta läkare för att ta tester vad jag inte tål...börjar bli trött på skiten !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fy vad jobbigt det låter! Krya på dig, eller vad man säger!

2010-05-24 @ 22:38:16
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0