Tycker synd om mig själv...

Ja ...idag skulle jag sprungit vårruset men ödet grep in...fruktansvärd pollenallergi
sen hör ju till saken är att Tessan som skulle följa med har åkt på en förkylning så det var inte meningen att vi skulle springa idag nu när båda är sjuka

Fick ju cortison igår att inhalera men det dröjer 1-1½ v innan det hjälper ...jag har förstått mina begränsningar nu för igår gick jag till jobbet och det räckte för att bli lungpaj  :(  så nu blir det inga ansträngningar på ett tag... vaknade med jättesvullna och illröda ögonlock...huaaa...det gör så ont...

Det är nu jag får ta tag i mina små projekt som inte är ansträngande...typ att jag ska sy kuddfodral till soffan...fixa till egna ljuslyktor till äppleträdet mm...bara sitta på en stol och pyssla...fixa till i vardagsrummet och byta ut mina bruna kuddar, filtar , fransgardiner och dukar till ljusa textiler...har inte betämmt vilken kulör än...men vårfräscht iaf

Jag får ta det lungt och det är en ny erfarenhet för en som inte kan sitta still...

Kommentarer
Postat av: Teziz

Mmm, hade ju varit kul att springa förstås, hade nog fått en kanontid! Känner det på mig... Men men, ödet grep in:(

Hoppas att dina kuddar och lyktor blir bra, och att du blir frisk!

Ha en bra kväll Nettis!

Kram

2010-05-11 @ 21:12:08
URL: http://www.teziz82.bloggsida.se
Postat av: Carro

Ja passa på att pyssla om ditt fina hem! Man får göra det bästa av situationen. Hoppas du blir bättre snart! (Kanske hjälper det lite när lillebror kommer hem?)

2010-05-11 @ 21:58:29
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Nettan

Carro...ja tanken på att broder kommer snart är guld värd !!!!!!

2010-05-12 @ 08:17:36
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0