Noja

Jag har ju haft väsknoja i många år och köper väskor till alla tillfällen, min man tycker att jag ska ställa upp ett stånd och sälja på marknaden som kommer till hösten så "illa" är det.
Men i år har jag "bara" köpt en och nojan har gått över till skor, jag kom på mig själv härom dagen när Maja sa till mig att -mamma du behöver inte mer skor nu när vi var i en skoaffär.
Då tänkte jag till och räknade över mina köp, 7 par skor på 3 månader !!
1 par löparskor
1 par träningsskor
1 par vita slipin sommarskor
1 par röda med remmar över tårna och foten med klack
1 par röda tygskor
1 par svarta med hög klack typ "Converse"
1 par svarta "mc boots"



4 av paren har jag hittat i Götene på JA-skor, Jag har letat efter "mc boots" i halva skaraborg men så gick jag förbi JA-skor här hemma och så stod dom bara där i skylten. Vi har en väldigt bra skoaffär här hemma men ibland glömmer vi av det och drar oss till storstäderna för att handla. Stöd affärerna i Götene , allt finns inte här men jag försöker handla på hemmaplan så mycket jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0