Åkerspöke i bilen

- Kom nu Maja det är dags att åka till skolan
I vanliga fall när jag är ledig brukar M cykla till skolan men i dag ska ska hon till farmor direkt efter skolan för jag ska bort.
- Men ska du åka så där...du ser ju inte klok ut !!!!!!
Min outfit är pyamasbyxor, raggisar och morgonrock och håret på "ända". Ja vad ska jag säga typ ett Åkerspöke
- Jamen jag sitter ju i bilen Maja...det är ingen som ser mig
- Haha...jag vill att du följer mig upp till klassrummet...haha
- Nu var du rolig va??!!



Detta får mig att minnas en pinsam historia som utspelade sig när killarna var mindre

När jag är ledig och ska köra barn till skolan för att bara sitta i bilen 5 min har jag ingen lust att fixa till mig
Killarna hoppade in i bilen och jag hade på mig mitt nattlinne som slutade på låren...ska nog kanske säga att det var det enda jag hade på mig
Jag kör i väg och lämnar dom till skolan och kör åte hem fast när jag kommer till korsningen och ska svänga ut från skolan kommer polisen...han tittar på mig saktar in och börjar veva ner rutan
Jag fick panik...shit jag är nästintill naken kom jag på då...be mig INTE att gå ur bilen tänkte jag och drog i nattlinnet
-Du får allt ta på dig bilbältet
-ojdå...jag har precis släppt av barnen
- Ja du får vara rädd om dig
Fyfarao vad pinsamt om han hade bett mig gå ur bilen...snabbt som blixten for jag hem och pustade ut
Efter denna händelse har jag åkt många gånger till skolan i natt outfiten men med lite mer kläder på mig...fast inte vacker precis ;)



Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha! =)

2010-10-07 @ 10:17:24
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Catarina

Hämta barn i morgonrock och tofflor känner man igen :) "ska ju inte så långt, är snart tillbaka å inget kommer att hända " Synd tycker jag att Du inte följde med Maja till klassrummet tycker jag.

2010-10-07 @ 19:11:00
Postat av: Anna

haha!!

2010-10-15 @ 21:46:48
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0