En vecka sen

Ja en vecka har gått sen sist, jisses vad veckorna rusar iväg, hinner ju inte allt jag vill göra så bloggen har legat lite på is
Jag har haft 4 pass på Lifeclub , SÅ KUL i de nya lokalerna har ju även tränat in 7 av 10 nya låtar till passen. Jobbat  och haft kalas här i går kväll med mina goa syskon med familjer med mor och far i spetsen vi är ett härligt gäng på 19 st när alla kan komma.

Tills på torsdag ska de 3 sista låtarna tränas in , utvecklingsamtal, jobb ( jag jobbar varje dag denna veckan ), invigning av Lifeclub på lördag , ha pass, plus hinna träna själv , vara mamma och fru, jag har att göra !!!

Fast jag är inte den som stessar upp mig i förväg utan tar en dag i taget och lever i nuet så jag vet att denna veckan kommer att bli bra och att jag kommer att hinna med allt även om den är mycket som ska betas av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0