Nu vet jag

Har nu fått reda på vad det är som jag är allergisk emot, björk ,bok och äpplen
Läkaren sa att om man är allergisk mot björk så börjar värdet på 0,36, jag hade 14.6 !!!! extremt allergisk, inte konstigt alls att jag varit så sjuk som jag har varit sa han . Sen sa han att boken oxå var höga värden på ( inget jag lade på minnet ) . Jag frågade om gräset men då sa han att eftersom jag är super allergisk mot björkpollen som finns överallt reagerar jag när jag rensar ogräs, klipper gräs och går i skogen

Till mars nästa år kommer jag få en spruta och även tabletter, bara att ringa , glöm inte det sa läkaren
INGEN risk sa jag , INTE en säsong till med den här skiten sa jag då






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0